Számting evriting náting

Nos, az elmúlt két poszt kinda sad volt, így most kaptok egyet, ami nem szomorú. Vidám se lesz feltétlenül, mert csak leírom mi a faszt csináltam, gondolom mindenki tűkön ült, hogy vajon Bubu maci mit csinált a hétvége első felében. Nem sokat, a péntek este zülléssel telt, igaz igen rövid volt, eleve későn is kezdődött, plusz elég hamar beköszöntött az álommanó. Annyiból nem bántam, hogy ma viszonylag korán kellett kelni, mert mentünk gokartozni, plusz én is eléggé megfáradtam. Hát a gokart az nálunk visszatérő elem, mondjuk tavaly asszem nem voltunk, de azért ha tehetjük elmegyünk (mogyoród, hungarokart, ha érdekel bárkit is, 12k a napijegy, ami 13-20 óra között korlátlan gokartozás, nyilván akkor ha szabad a pálya, ergo lehetnek lyukak ha jön pár jobbágy 1-2-3 menetre, de nem gond, mert azért ha 7 órát folyamatosan lehetne menni, a második után zokogva hívnám anyut, viszonylag megterhelő, szervótlan slickeket forgatni órákig, főleg, hogy nem minden nap megyünk), és a mai az egyik legjobb volt eddig, nagyon sokat tudtunk menni, bőven megérte a napi, plusz volt egy kis meglepi is estefele. Voltak nagy csaták, egész jó időket futottunk, pedig át is lett építve a nyomvonal, és ugye két évet kihagytunk, de így is 4-5-6 másodpercekkel jobbakat futottunk mint a random betérő emberek, igaz amikor olyanok jöttek akik szoktak járni, akkor ott kicsit jobb idők voltak, de én elégedett vagyok, viszont egyre inkább látszik, hogy nem takarózhatok a mázsámmal, mert közel mázsás emberek is elkentek 3 tizedekkel, de meglepően egybe voltunk most, 8-an 7-8 tizeden belül voltunk, ami verseny alatt elég jó dolgokat hoz. A meglepi az egy kis eső. Ez a pálya egy hangárból, és egy kinti részből áll, a kinti részre rátud esni az eső, de ez elég evidens, nem is értem miért említettem meg (az egész posztot nem értem). Na és amikor az egyik körben érzed, hogy szemerkél, semmi gond, kicsit jobban csúszik, de ennyi, viszont a legközelebbi körben mikor kimész annyit látsz, hogy tizenhatezerkilencszázöt köbméter eső esik tizedmásodpercenként bele az EGYIK szemedbe. A következő életkép, a benti részről kiértek, vonatoztok 3-4-en, és csak annyit látsz, hogy az első kettő úgy megy bele a gumifalba koppig eltekert kormánnyal mint a szar (nagyon sokat gondolkodtam, mit is írjak ide, de csak ennyire futotta), akkor elgondolkozol, hogy lehet vizesebb már a pálya, és ekkor kiérsz te is, és itt bekövetkezik a fenn ecsetelt tizenhatezerkilencszázöt köbméter esővíznek az EGYIK szemedbe jutása, és te is elindulsz a falba. Nem, amúgy én nem indultam el, mert elvettem a gázt, kiszálltam a gokartból, a hátamra kaptam, és pónivá változtam. De már elmúlt. Szóval le is zárták, csak a belső pálya maradt, viszont innentől DK (drift king, uknow) volt mindenki, hideg, enyhén vizes gumival, úgy, hogy a megnyitott pályarészt még az 1800-as évekből származó por fedi, egy olyan háromésféltonna nyárfa terméssel karöltve ezt nem volt nehéz kivitelezni. Ebben a menetben a következő életképek: kétszer is keresztbe állt valaki a célegyenesben (!), egyszer úgy, hogy még 3-an leutánozták, én meg már csak annyit láttam mikor padlóval kilinccsel előre érkezem, hogy 4en veszettül integetnek a szélrózsa minden irányába állva. Pár körrel később valaki annyira beleállt a gumifalba, hogy azt a válláról hámozták le (hatásvadász túlzás? lehet. de lehet, hogy nem), szóval egészen vicces volt az utolsó 3 menet, én ott már csak arra mentem, hogy keresztbe menjek mindenhol (rettenetes 7 LE-t kellett fékentartani). Szóval fasza volt. Gondolom kurvára örültök, hogy ezt a remek történetet elolvastátok, nem kell megköszönni, de ajándékokat elfogadok.

Over and out

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.